Monday, March 9, 2009

Happy Besday Nureen..my beloved daughter!!

Dah lama aku tak update blog aku ni.. tak sempat manjang..
tapi hari ni aku cari gak masa nak update blog aku ni.. Ari ni 9 Mac.. besday Nureen Firzanah.. kejap je dah 3 tahun umur anak aku..celebrate skali dgn anak jiran dpn umah aku.. yg sorang tu besday nya 5 Mac, lagi sorang 7 Mac..ok lah..celebrate sekali, senang..aku masak nasi himpit, kuah kacang dgn masak lodeh..simple2 jer..jiran aku, k.eta masak mee hun goreng, Nor wat laksa..tapi yang tak seronoknya hubby aku tak de..hu...hu...kursus induksi kat Kedah tu lom abis lagi...dah la ramai jiran2 yg balik kg bercuti..tinggal la aku, k.eta, nor ngan kak g..kak shida pun ada..



Nureen takut plak nak pegang pisau tu, lambat benor nak tgu nureen..last2 budak2 tu potong dah kek nya.

si Adam ni..nak gak interframe..mula2 dia tak de..time aku snap je dia mencelah..tau sangat perangainya tu..


yang ni kek special aku belikan untuk nureen , kek ice cream.. ni bukan nureen yg potong.. abg daus nya yg beriya

6 comments:

  1. kak ana,
    jap nyer nureen dah 3 tahun.... dah besar la anak dara kak ana.. kak ana kene menambah ni. hehehe

    "Happy Birthday ye Nureen"

    ReplyDelete
  2. Lupe plak samer dgn Eykal kan? Aper yg Kak Ana bli utk Nureen? Anyway..Happy Besday to Nureen

    ReplyDelete
  3. cam sdp je kek nureen tu...
    wah sdpnye k.ana ns impit..
    hepi bday 2 nureen :)

    k.ana bljr² la duk sndiri ye mcm sya hehe

    ReplyDelete
  4. k.na, napak tempting sgt kek tu..emm yummy2x..cantik.
    dah besar nureen. gambar pkai spek kt tepi ni comel lah kak..

    ReplyDelete
  5. k. na,
    naper lama x update? k.ana kena tag yer..

    ReplyDelete
  6. hepi besday dear...

    jom tgk cni...cute legging n skirt legging...
    http://stylobubble.blogspot.com/

    ReplyDelete